پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
648
-
الف
+

آشنایی با "پولاد مرزبان" سریال «حیرانی»

حمیدرضا پگاه در مجموعه تلویزیونی «حیرانی» نقش "پولاد مرزبان" را ایفا کرده است.

حمیدرضا پگاه در سریال «حیرانی» نقش "پولاد مرزبان" را ایفا کرده است.

به گزارش آی‌فیلم، سریال «حیرانی» چند شبی است میهمان خانه آی‌فیلمی‌ها شده؛ به همین مناسبت در این گزارش با زندگی‌نامه حمیدرضا پگاه که در این سریال نقش «پولاد مرزبان» را بازی می‌کند، آشنا شوید.

حمیدرضا پگاه متولد ۱۱ دی ۱۳۵۰ در تهران است. وی در سال ۱۳۷۲ پیشنهاد بازی در مجموعه‌ی «ضلع ششم» به کارگردانی مسعود فروتن را پذیرفت و فعالیت در عرصه‌ی هنر را آغاز کرد. او یک دوره فن بیان نزد خانم فهیمه رستگار گذراند و خود را برای ورود به دنیای بازیگری آماده ساخت.

پگاه، فعاليت سينمايي خود را در سال ۱۳۸۱ و با بازي در فيلم «اين زن حرف نمي‌زند» آغاز كرد. بازی در مجموعه‌ی «تفنگ سرپر» (۱۳۸۰)، در کنار بزرگانی چون خسرو شکیبایی، نقطه‌‌ی اوجی در کارنامه‌‎ی این هنرمند محسوب می‌شود.

او همچنین در مجموعه‌هایی چون «به سوی زندگی» (۱۳۷۴)، «با من بمان» (۱۳۸۱)، «آخرین گناه» (۱۳۸۵)، «حیرانی» (۱۳۹۰)، «نیلی‌تر از مهتاب» (۱۳۹۲)، «آوای باران» (۱۳۹۲) و «زاویه‌ی هفتم» (۱۳۹۳)، «هست و نیست» (1396)، «گیله‌وا» (1398)،  «خانه امن» (1399)؛ و فیلم‌هایی نظیر «مواجهه» (۱۳۸۳)، «شبانه‌روز» (۱۳۸۷)، «قلاده‌های طلا» (۱۳۹۰)، «شهری که نمی‌خوابد» (۱۳۹۰) و «ساعت یک نیمه‌شب» (۱۳۹۱) به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

ص گ / س م

نظر شما
ارسال نظر